Ζωντανό Streaming συναυλίας της Madonna για τους συνδρομητές της Vodafone
Ζωντανό Streaming συναυλίας της Madonna για τους συνδρομητές της Vodafone σε πολλές χώρες του κόσμου από το Roseland Ballroom της Νέας Υόρκης στις 30 Απριλίου 2008
- Η συναυλία θα μεταδοθεί ζωντανά στις 30 Απριλίου 2008 από το Roseland Ballroom της Νέας Υόρκης, μέσω του Vodafone live! και της ιστοσελίδας www.vodafone.com/music
- Με τη βοήθεια της τεχνολογίας οι συνδρομητές θα μπορούν να κάνουν chat με άλλους on line θεατές, να αλλάζουν γωνίες λήψης για να ζήσουν την ατμόσφαιρα, τον ενθουσιασμό και το ρυθμό αυτής της μοναδικής εκδήλωσης, όσο γίνεται πιο έντονα.
- Οι συνδρομητές της Vodafone θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εισιτήρια για τη συναυλία και να είναι από τους λίγους τυχερούς που θα δουν ζωντανά τη Madonna στη σκηνή.
Η Vodafone και η Warner Music International (WMI), ανακοίνωσαν σήμερα ότι την Τετάρτη 30 Απριλίου, οι συνδρομητές της Vodafone σε 14 χώρες, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ζωντανά τη μοναδική συναυλία της Madonna, στο κινητό τους, με ζωντανό streaming από το διάσημο Roseland Ballroom της Νέας Υόρκης. Η συναυλία πραγματοποιείται με την ευκαιρία της παρουσίασης του νέου άλμπουμ της Madonna, HARD CANDY, που από σήμερα διατίθεται σε ολόκληρο τον κόσμο.
Πελάτες της Vodafone σε Κύπρο, Αίγυπτο, Γαλλία (SFR), Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Νότιο Αφρική (Vodacom), Ισπανία και Βρετανία, θα έχουν πρόσβαση στη συναυλία από το κινητό τους τηλέφωνο μέσω Vodafone live!, αλλά και μέσω του υπολογιστή τους, χρησιμοποιώντας μια μοναδική πλατφόρμα streaming στο www.vodafone.com/music
Οι πελάτες της Vodafone δεν θα παρακολουθήσουν απλά τη συναυλία. Θα μπορούν επιπλέον να αλληλεπιδρούν και να ανταλλάσουν απόψεις με άλλους που παρακολουθούν on line, αλλά και να αλλάζουν γωνίες λήψης ώστε να έχουν πάντα την καλύτερη λήψη και να νιώθουν ότι βρίσκονται εκεί, στο χώρο διεξαγωγής της συναυλίας.
Οι συνδρομητές της Vodafone θα μπορούν επίσης να κερδίσουν εισιτήρια για το Roseland Ballroom στη Νέα Υόρκη και να είναι από τους λίγους τυχερούς που θα δουν τη Madonna ζωντανά σε αυτόν τον ιστορικό χώρο.
Ο Frank Rovekamp, Global Chief Marketing Officer του Vodafone Group δήλωσε σχετικά: «Ως ηγέτες στην ψηφιακή μουσική, παρέχουμε στους πελάτες μας πιο άμεση πρόσβαση στη μουσική κορυφαίων καλλιτεχνών και σε εξαιρετικές εκδηλώσεις, έτσι ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο τόσο από τους υπολογιστές όσο και από τα κινητά τους τηλέφωνα. Η στρατηγική της Vodafone αποσκοπεί στο να προσφέρει διαφορετικές μουσικές εμπειρίες και καινοτόμες μεθόδους, ώστε οι πελάτες να απολαμβάνουν μουσική στο κινητό τους, όπως ακριβώς αυτοί επιθυμούν».
Από την πλευρά του, ο John Reid, Αντιπρόεδρος της WMI & Πρόεδρος της Warner Music Europe δήλωσε: «Συνεχώς αναζητούμε καινοτόμους τρόπους προκειμένου να εμβαθύνουμε τη σχέση ανάμεσα στον καλλιτέχνη και το κοινό του. Παρέχοντας σε εκατομμύρια θαυμαστές σε ολόκληρο τον κόσμο, διαδραστική πρόσβαση σε μία μοναδική, κλειστή συναυλία της Madonna, έχουμε έναν πολύ δυνατό τρόπο να παρουσιάσουμε ένα νέο άλμπουμ. Χρησιμοποιώντας την «κινητή» πρεμιέρα, αυτή η ειδική μετάδοση θα επιτείνει ακόμα περισσότερο τον ενθουσιασμό κατά την πολυαναμενόμενη εβδομάδα παρουσίασης του HARD CANDY».
Σε αυτή τη συναυλία, η Madonna θα παίξει για πρώτη φορά ζωντανά τραγούδια της από το νέο άλμπουμ HARD CANDY, που κάνει την εμφάνισή του στα δισκοπωλεία σήμερα. Την προηγούμενη εβδομάδα, πελάτες της Vodafone στην Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Βέλγιο (Proximus), Βρετανία, Νέα Ζηλανδία, Νότιο Αφρική (Vodacom), Ισλανδία και Ινδία, είχαν πρόσβαση σε επτά τραγούδια από το δίσκο HARD CANDY, πριν το λανσάρισμά του. Κάθε τραγούδι παρέμεινε διαθέσιμο για 24 ώρες για download, πριν αντικατασταθεί από το επόμενο.
Το πρώτο single του άλμπουμ, «4 Minutes» έχει ήδη ανέβει στην πρώτη θέση των charts σε πολλές χώρες, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων της Vodafone UK με πολύ μεγάλη διαφορά και πλέον είναι το τραγούδι με τα περισσότερα downloads στο Vodafone live!.
Popularity: 7% [?]
Leave a Reply