Η MRB Hellas και η Lightspeed Research αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους στην Ελλάδα στον τομέα της online έρευνας. H γνωστή εταιρεία ερευνών MRB Hellas υποστηρίζει το νέο πάνελ έρευνας αγοράς MySurvey το οποίο ανήκει στη διεθνή εταιρεία on line έρευνας Lightpseed Research.
Το MySurvey πάνελ ανοίγει ένα καινούργιο κόσμο, γεμάτο ευκαιρίες συμμετοχής του κοινού σε έρευνες που διεξάγονται από γνωστές Ελληνικές και διεθνείς εταιρείες. Συμμετέχοντας στο MySurvey θα λαμβάνετε συχνές προσκλήσεις συμμετοχής και θα μαζεύετε πόντους. Μέσα από μία μίξη ερευνών από πολύ γνωστές και διεθνείς εταιρείες, μάρκες και οργανισμούς θα σας ρωτάμε την γνώμη σας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, για διαφημίσεις, για τα ΜΜΕ, και άλλα ενδιαφέροντα θέματα τα οποία θα προέρχονται από πελάτες της MRB Hellas και της Lightspeed Research.
Συμμετέχοντας στο MySurvey πάνελ θα επιβραβεύεστε άμεσα. Θα έχετε την ευκαιρία γρήγορα και απλά να κερδίσετε πόντους, οι οποίοι εξαργυρώνονται σε δωροεπιταγές ή ακόμα και φιλανθρωπικές δωρεές. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς επιβραβεύσεις του MySurvey είναι στον ΑΒ Βασιλόπουλο, στο Hondos Centre, στον Μουστάκα, στον Κωτσόβολο, στο Media Markt, στο M&S, στην Frattina. Επίσης μπορείτε να συμμετέχετε σε mini δημοσκοπήσεις και έρευνες και να λαμβάνετε αυτόματα μέρος σε τριμηνιαίες κληρώσεις για 50.000 πόντους τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να μετατρέψετε σε αγορές.
Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να γραφτείτε τώρα στο πάνελ και να απαντάτε στις έρευνες που θα λαμβάνετε. Οι έρευνες είναι σύντομες, απλές και ευχάριστες. Σας δίνουν την ευκαιρία να εκφράζεται την γνώμη σας για προϊόντα, υπηρεσίες, μάρκες, οργανισμούς ή εταιρείες.
Από το 1969 μέχρι σήμερα η MRB Hellas A.E. έχει συμβάλλει σημαντικά στην εξέλιξη της Έρευνας Αγοράς στην Ελλάδα κατέχοντας πάντα μία από τις ηγετικές θέσεις στον κλάδο. Tην τελευταία τετραετία ηγείται του κλάδου τόσο σε επίπεδο μεγέθους όσο και στην επένδυση σε επίπεδο γνώσης και καινοτομίας, προσεγγίζοντας την Ελληνική κοινωνία και την αγορά με τρόπο διεισδυτικό, προσφέροντας εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές λύσεις.
Η Lightspeed Research, μέλος της Kantar και WPP Groups, μέσα από τα διεθνή της Πάνελ προσφέρει αξιόλογες πληροφορίες ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να πάρουν επιχειρηματικές αποφάσεις, τόσο στην Ευρώπη , όσο στην Αμερική και την Ασία.