Google Adwords: Δωρεάν διαφήμιση αξίας €50 για τους υποψήφιους των δημοτικών εκλογών

H Google ανακοίνωσε  ένα νέο πρόγραμμα δωρεάν δοκιμής online διαφήμισης αξίας €50  για όλους τους υποψήφιους Περιφερειάρχες, Δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους, μέσω του εργαλείου Google Adwords.

Η Google αναγνωρίζει ότι η online προβολή δεν είναι απλά άλλη μία οδός επικοινωνίας των υποψηφίων με το εκλογικό σώμα, αλλά αναγκαιότητα, καθώς όλο και περισσότεροι πολίτες χρησιμοποιούν το Internet για να βρουν πληροφορίες για τους υποψήφιους και τις θέσεις τους.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία ετοίμασε ένα πρόγραμμα ειδικά για τους υποψήφιους των ερχόμενων εκλογών που θα τους επιτρέψει να δοκιμάσουν την online διαφήμιση, χαρίζοντάς τους ένα κουπόνι για δωρεάν διαφήμιση μέσω του AdWords.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να μεταβούν στη σελίδα www.google.gr/adwords/ekloges και να συμπληρώσουν την σύντομη φόρμα αίτησης οnline. Θα λάβουν έπειτα ένα e-mail με το κουπόνι τους και οδηγίες για το πώς να ξεκινήσουν τις διαφημίσεις τους. Το πρόγραμμα προϋποθέτει οι ενδιαφερόμενοι να μη διαθέτουν ήδη λογαριασμό AdWords και να έχουν ιστοσελίδα.

Σημειώνεται ότι σε παγκόσμιο επίπεδο η Google στηρίζει εκστρατείες σε κάθε στάδιο της πολιτικής διαδικασίας: από τη συγκέντρωση χρημάτων έως την ενθάρρυνση των πολιτών να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία. Σε αυτό το πλαίσιο, το AdWords λειτουργεί ως μια πλατφόρμα εκδημοκρατισμού, προωθώντας τις καμπάνιες των υποψηφίων και ειδικότερα εκείνων που βρίσκουν το κόστος άλλων μέσων, όπως η τηλεόραση, απαγορευτικό.

Πώς λειτουργεί το Google AdWords

Το AdWords είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα της Google που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν τις διαφημίσεις τους με την επιλογή λέξεων-κλειδί. Η λειτουργία του προγράμματος είναι πολύ απλή: όταν κάποιος χρήστης πληκτρολογήσει το όνομα ενός υποψηφίου στη μηχανή αναζήτησης της Google, η διαφήμιση της ιστοσελίδας του θα εμφανίζεται σε μια στήλη στα δεξιά των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Ο υποψήφιος/διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέξει άλλες λέξεις-κλειδιά πέραν του ονόματός του, όπως π.χ. «Δημοτικός Σύμβουλος» ή το όνομα κάποιας Περιφέρειας ή Δήμου, λέξεις οι οποίες όταν θα πληκτρολογούνται από τους χρήστες στη μηχανή αναζήτησης της Google, θα εμφανίζουν την ιστοσελίδα του υποψηφίου δίπλα στα αποτελέσματα.

Οι λέξεις-κλειδί ουσιαστικά ενεργοποιούν τη διαφήμιση όταν πληκτρολογούνται από τους χρήστες. Η διαφήμιση εμφανίζεται μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ οι χρήστες μπορούν να κάνουν απλά κλικ στη διαφήμιση και να μάθουν περισσότερα για τον υποψήφιο που τους ενδιαφέρει.

You may also like...

1 Response

  1. Εβλεπα διαφημισεις υποψηφιων στο facebook αλλα να δινει η google κουπονια σε υποψηφιους για adword τωρα το ειδα και εμεινα αφωνος.Κοιταν να βγαλουν απο παντου τους ανηκει το internet και το ξερουν καλα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *