Βράβευση της Lufthansa για την εφαρμογή iPhone

Στις αρχές του μήνα, η εφαρμογή iPhone της Lufthansa κέρδισε το βραβείο Smaato Mobile Advertising Award 2010 στο Σαν Φρανσίσκο. Η εφαρμογή της Lufthansa, που δημιουργήθηκε από την εταιρία διαδραστικής επικοινωνίας μέσω κινητών τηλεφώνων Clanmo, βραβεύτηκε στην κατηγορία επώνυμων εφαρμογών αντιμετωπίζοντας μια εφαρμογή διαδικτύου της Hugo Boss και ένα περιοδικό iPad της BMW.

Παράλληλα, η Smaato, μια από τις κορυφαίες εταιρίες διαφήμισης μέσω κινητών, ανακήρυξε την εφαρμογή Lufthansa iPhone τελικό νικητή σε όλες τις κατηγορίες.

Η 20μελής διεθνής επιτροπή δήλωσε ότι το βραβείο απονεμήθηκε στη Lufthansa ειδικά για την πολύ – λειτουργικότητα της εφαρμογής iPhone που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο. Πέραν του ότι πρόσφερε στους χρήστες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα πτήσεων της Lufthansa και την κατάσταση αφίξεων- αναχωρήσεων, η εφαρμογή έχει λειτουργία webview, που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να έχουν πρόσβαση σε κρατήσεις πτήσεων και στο λογαριασμό τους Miles & More, καθώς και σε άλλες υπηρεσίες, -όπως check- in μέσω κινητού- καθώς και μια συνολική εικόνα των κρατήσεων τους.

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν τις συνδέσεις που χρησιμοποιούν συχνά, ώστε να διευκολύνονται στην ταχύτερη πρόσβαση στα προσωπικά τους ταξιδιωτικά δεδομένα μέσω του link “My Flights”.

To βραβείο Smaato Award 2010 απονεμήθηκε για 3η φορά. Φέτος, 20 φιναλίστ ξεχώρισαν από έξι διαφορετικές κατηγορίες και από ένα μεγάλο αριθμό υποψηφίων.

Ίσως σας αρέσουν επίσης…

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>