Google Insights for Search στα Ελληνικά

Insights Το Google Insights for Search, το δωρεάν εργαλείο της Google που επιτρέπει στους χρήστες να συλλέξουν πληροφορίες για τις τελευταίες τάσεις αναζήτησης, ανά γεωγραφικό τόπο και χρονική περίοδο, είναι τώρα διαθέσιμο και στα Ελληνικά. Με το Google Insights for Search, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ερευνήσουν δημοφιλείς αναζητήσεις, αλλά και να συγκρίνουν τη δημοτικότητα διαφορετικών λέξεων-κλειδιών

Επιπλέον, το Insights προσφέρει και μια σειρά νέων υπηρεσιών, όπως την εμφάνιση προβλέψεων μελλοντικών τάσεων αναζήτησης για συγκεκριμένους όρους, βασιζόμενες στον κατά προσέγγιση υπολογισμό ιστορικών τάσεων και προτύπων αναζήτησης.

Παράλληλα, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να σχηματίσουν εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο το ενδιαφέρον για συγκεκριμένους όρους αναζήτησης αλλάζει με την πάροδο του χρόνου, με την απεικόνιση ειδικών χαρτών. Οι συγκεκριμένοι χάρτες αναδεικνύουν κινούμενες απεικονίσεις του τρόπου με τον οποίο το ενδιαφέρον αναζήτησης αλλάζει με την πάροδο του χρόνου ανά γεωγραφικό τόπο.

Ανεξάρτητα από το εάν πρόκειται για έναν διαφημιστή ο οποίος προσπαθεί να διευρύνει τη λίστα των λέξεων κλειδί που χρησιμοποιεί στην καμπάνια του, για έναν οικονομολόγο ο οποίος αναλύει χρηματοοικονομικές τάσεις η για κάποιον χρήστη που επιθυμεί να ελέγξει τη δημοτικότητα συγκεκριμένων λέξεων, το Google Insights for Search μπορεί να βοηθήσει στην εξεύρεση απαντήσεων.

Συγκεκριμένα με το Google Insights for Search οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να:

  • Βρουν πληροφορίες σχετικά με το μελλοντικό ενδιαφέρον αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο όρο, με τη χρήση του χαρακτηριστικού πρόβλεψης
  • Έχουν πρόσβαση σε κινούμενους χάρτες οι οποίοι απεικονίζουν την αλλαγή του ενδιαφέροντος αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο θέμα, με την πάροδο του χρόνου
  • Εισάγουν συγκριτικά γραφήματα στις ιστοσελίδες τους
  • Συγκρίνουν τις διάφορες τάσεις ανά χρονικές περιόδους, διαπιστώνοντας τον τρόπο με τον οποίο το ενδιαφέρον αναζήτησης αυξάνεται και μειώνεται για ένα συγκεκριμένο θέμα.
  • Πληκτρολογήσουν περισσότερες από μία λέξεις κλειδί, διαχωρίζοντας τες με κόμματα, έτσι ώστε να συγκρίνουν τη δημοτικότητα τους.
  • Διαπιστώσουν ποιες χώρες, πόλεις και περιοχές ενδιαφέρονται περισσότερο για ένα συγκεκριμένο θέμα (με την επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής πάνω στο χάρτη που εμφανίζεται φαίνεται ο όγκος αναζήτησης της συγκεκριμένης περιοχής)
  • Μάθουν ποια ερωτήματα, σχετιζόμενα με τα ήδη επιλεγμένα, είναι πιο δημοφιλή, καθώς και το ποια κερδίζουν ολοένα και περισσότερο σε δημοτικότητα.
  • Κατηγοριοποιήσουν τις Insight αναζητήσεις τους (για παράδειγμα να δουν τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις, όσον αφορά στις κατηγορίες «Μάρκες Αυτοκινήτων» ή στις «Δημοφιλής Προσωπικότητες»)
  • Συγκεκριμενοποιήσουν τις αναζητήσεις τους βάσει ημερομηνίας, περιοχής ή θέματος, έτσι ώστε να λάβουν πιο λεπτομερή αποτελέσματα. Οι χρήστες έχουν επίσης τη δυνατότητα να βρουν τις γενικές τάσεις σε μια κατηγορία χωρίς να εισάγουν κανένα όρο αναζήτησης, καθώς με την επιλογή κατηγορίας εμφανίζονται οι σχετικές γενικές τάσεις.

Όπως σημείωσε ο Country Manager της Google για την Ελλάδα, κος Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας: «To Insights for Search προσφέρει μια ματιά στο πνεύμα των καιρών. Αυτό που αναζητεί ο κόσμος προσφέρει διορατικότητα στο τι ενδιαφέρει τους ανθρώπους ανά τον κόσμο. Η κατανόηση γενικών, αλλά και συγκεκριμένων τάσεων, μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε διαφημιστές, marketers, οικονομολόγους, καθώς επίσης και σε καθημερινούς ανθρώπους οι οποίοι απλά θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει στον κόσμο«».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Google Insights for Search στα Ελληνικά μπορείτε να επισκεφτείτε το: http://www.google.gr/insights/search/

You may also like...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *