H νέα καμπάνια της Ελλάδας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο

Η νέα επικοινωνία της Ελλάδας, δημιουργήθηκε σε μια χρονιά που δεν είναι σαν όλες τις άλλες. Βρισκόμαστε εν μέσω μιας παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, όπου ο καθένας θα αναζητήσει, περισσότερο από ποτέ, να συνδυάσει στις διακοπές του την καλύτερη ποιότητα, στην καλύτερη δυνατή τιμή. Η πρόκληση για τη νέα καμπάνια είναι να απαντήσει στις ανάγκες του δυνητικού επισκέπτη, χωρίς να υποβαθμίσει την εικόνα της χώρας.

Μιας χώρας με 5000 χρόνια ιστορίας, κατά τα οποία γεννήθηκαν η δημοκρατία και οι Ολυμπιακοί αγώνες, θεμελιώθηκαν οι παγκόσμιες αξίες του πολιτισμού, άκμασαν οι τέχνες και τα γράμματα και τέθηκαν οι βάσεις για τις θετικές επιστήμες και την ιατρική. Η Ελλάδα είναι όμως και η χώρα που διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες ακτογραμμές, τις ομορφότερες και ασφαλέστερες θάλασσες, ηλιοφάνεια τους περισσότερους μήνες του χρόνου, γεωφυσικό πλούτο και σε αφθονία τις πρώτες ύλες που συνθέτουν τις κύριες αξίες της Μεσογειακής διατροφής.

Παράλληλα, η Ελλάδα είναι μια σύγχρονη και ισχυρή χώρα, μέλος της Ευρωζώνης. Εκπέμπει ένα νέο δυναμισμό και αυτοπεποίθηση. Παρέχει υπηρεσίες και μάλιστα υψηλής ποιότητας. Η Ελλάδα, ήταν, είναι και θα είναι μια χώρα που συγκαταλέγεται στους πρώτους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

Greek Islands

Η Νέα Καμπάνια

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ συνεχίζει να διατηρεί το μήνυμα «The True Experience», αλλά προσαρμόζεται και στα νέα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας. Έχει έντονη ταυτότητα και χρησιμοποιεί ένα σήμα σχεδιασμένο ώστε να αποτελεί το κοινό στοιχείο που ενοποιεί όλη την επικοινωνία. Το σήμα φέρει το μήνυμα: «Greece. 5000 years old», ενώ σχεδιαστικά δανείζεται μοτίβα από το ελληνικό ακροκέραμο και εφαρμόζει τη διεθνή γλώσσα του συμβολισμού για να απεικονίσει το δελφίνι, την ελιά, τον αμφορέα και το σταυρό… κύρια χαρακτηριστικά της ιστορίας και του πολιτισμού αυτού του τόπου. Έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να εκφράζει κλασικές αξίες με μοντέρνα αισθητική και να αποπνέει την ελληνικότητα με φινέτσα και ποιότητα. Μαζί με το σήμα εμφανίζεται πάντα και το μήνυμα: «A Masterpiece you can Afford».

Μια δήλωση που τονίζει ότι ενώ η Ελλάδα αποτελεί ένα αριστούργημα, είναι μια χώρα προσιτή σε όλο τον κόσμο για να τη ζήσει και να την απολαύσει. Προβάλλοντας τις αξίες της χώρας ταυτόχρονα με την οικονομικότητα, η επικοινωνία πετυχαίνει την ισορροπία ποιότητας-τιμής που αποζητούν οι δυνητικοί επισκέπτες.

Στον Τύπο, η καμπάνια παρουσιάζει ειδυλλιακές αλλά συγχρόνως πραγματικές-καθημερινές εικόνες της Ελλάδας, που εκφράζουν τους άξονες: Ήλιος και Θάλασσα, Πολιτιστικός Τουρισμός, Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Γαστρονομία, Συνεδριακός Τουρισμός, αλλά και Τουρισμός Πόλεων.

Αντίστοιχα, στις ταινίες παρουσιάζονται έντονες στιγμές με τρόπο μοντέρνο αλλά και απλό, ώστε να εκφράζεται η αυθεντικότητα του τόπου. Βλέποντας κανείς τις ταινίες, αντιλαμβάνεται αμέσως τα κύρια συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, όπως ενθουσιασμό, ρυθμό, κέφι, αλλά και χαλάρωση.

Η μουσική, που είναι πρωτότυπη, έχει χαρακτηριστική μελωδία και χρησιμοποιεί ελληνικά όργανα, όπως το μπουζούκι αλλά και φυσικά ακούσματα, τα οποία συνδυάζει με ήχο lounge.

Reblog this post [with Zemanta]

Posted by: on April 30, 2009

Category: Uncategorized |

Tags: , , ,

Share: Tweet this!

Loading
  • http://zlatis.blogspot.com/ chriszlatis

    Συγνώμη μια ερώτηση γιατί η προβολή της νέας διαφήμισης της καμπάνιας «Greece. 5000 years old» στα ελληνικά τηλεοπτικά δίκτυα είναι αποκλειστικά στην ΑΓΓΛΙΚΗ γλώσσα??? Από πότε όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν Αγγλικά??? [Τι πολιτική είναι αυτή?]

  • http://zlatis.blogspot.com chriszlatis

    Συγνώμη μια ερώτηση γιατί η προβολή της νέας διαφήμισης της καμπάνιας «Greece. 5000 years old» στα ελληνικά τηλεοπτικά δίκτυα είναι αποκλειστικά στην ΑΓΓΛΙΚΗ γλώσσα??? Από πότε όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν Αγγλικά??? [Τι πολιτική είναι αυτή?]